Tuesday, January 17, 2012

Boston - pierwszy raz w USA - przygotowania. Part 2.

Czytam sobie o tym Bostonie i myślę, co jeszcze mogłabym tam robić. Wybór jest tak ogromny, że nie potrafię się zdecydować. Tak wiele chciałabym zobaczyć, sfotografować, może nawet nakręcić mały filmik... Trochę szkoda, że jadę o tej porze roku (kiedy właściwie jest najzimniej), bo jestem osobą źle znoszącą wszelkie mrozy. Może to wynika z tego, że moje kości pokrywa prawie sama skóra, a wszelkie próby utuczenia samej siebie kończą się niepowodzeniem, bo zawsze gdzieś zgubię dodatkowe kilogramy i wracam do wagi 58 kg (przy wzroście 178 cm), tak mam permanentną niedowagę. Ale chyba większość z nas nie lubi zimna, zwłaszcza wtedy, kiedy trzeba wyciągnąć aparat i trzymać go gołymi rękoma na mrozie. Brrr...

Mam nadzieję jednak, że w Bostonie nie zmarznę i nie będę chowała się w hotelu przez większość dnia.

Został mi w Bostonie jeszcze cały drugi dzień (19. lutego), bo 20. już wracam do Polski. Co robić? Hmmm... wybór atrakcji jest ogromny, wkleję tutaj kilka opcji, które przechodzą mi przez myśl... zawsze dobrze jest mieć jakiś plan, prawda? A zatem:


1. The CambridgeSide Galleria -  a mall located in Cambridge, Massachusetts, that opened in 1990.


2. Copley Place and Prudential Center - shopping malls in Boston.


3. Harvard Square



4. Downtown Crossing

5. Boston Back Bay




1 comment:

  1. Ja też nie znoszę zimy, ale to pierwsze zdjęcie z Bostonu jest piękne. Zima podoba mi się tylko na zdjęciach, szczególnie w okresie świątecznym, kiedy jest tyle światełek, choinek i innych dekoracji.

    ReplyDelete