Saturday, April 21, 2012

Cupcakes, Cupcakes EVERYWHERE!

Nigdy nie zwracałam uwagi na babeczki w Polsce, za to w USA są one tak kolorowe, zdobne i tak pysznie wyglądające, że nie mogę przejść obok nich obojętnie. Mimo, iż jestem zwolenniczką zdrowego odżywiania i każdym sklepie najwięcej czasu spędzam pomiędzy działami z warzywami i owocami, to czasem pomknę do babeczek choćby tylko po to, żeby na nie popatrzeć. Cupcakes przypominają mi o tym, że siedzi we mnie dziecko, które mówi CHCĘ! Nie ważne, że niezdrowe, że kaloryczne, ważne, że słodkie i ważne, że kolorowe! Wczoraj miałam taką małą chwilę słabości... i postanowiłam się nią podzielić z Wami :)


Mimo iż babeczki nie należą do najwyborniejszych deserów na świecie - ich smak przypomina cukier z masłem (o wiele bardziej smakują mi serniki ;) ) to jednak mają w sobie to coś, czemu nie można się oprzeć. Są przy tym tak słodkie, że chyba nie obejdzie się bez kawy ;)

2 comments:

  1. Zawsze mnie te babeczki zachwycały swoim wyglądem, kolorem, dekoracjami a potem dowiedziałam się z czego jest ten krem i już nie miałam takiego apetytu na nie. Masło, cukier i barwnik...dość słabe, jak na takie arcydzieło.

    ReplyDelete
  2. ale ile daje radosci jak sie na nie patrzy :)

    ReplyDelete