Monday, April 23, 2012

Kilka ulubionych amerykańskich sklepów z odzieżą

Ze względu na moją sytuację życiową - ciągłe przemieszczanie się z jednego miejsca do drugiego, przeprowadzki, przenoszenie rzeczy itp., moja szafa nie może ważyć kilku ton. Mamy tutaj ekipy pomagające w przeprowadzkach, ale i tak nie powierzamy im wszystkich rzeczy. Mimo wszystko do mojej szafy przybywają rzeczy - staram się żeby tym razem zakupy były bardziej przemyślane. W Polsce kupowałam pod wpływem chwili, a później okazało się, że daną rzecz miałam na sobie raz, albo wcale.

Wiem, jestem w USA dopiero kiepski miesiąc, ale często odwiedzam jedno centrum handlowe, które znajduje się w pobliżu, dlatego mam już kilka ulubionych sklepów (kolejność przypadkowa):

1. PAC SUN - Pacific Sunwear of California, Inc. - sklep typowo młodzieżowy, zainspirowany kalifornijskim, luzackim stylem. Ostatnio zakupiłam tam ten oto strój kąpielowy ($ 29.99), z którego jestem bardzo zadowolona :)


2. Forever 21  - również młodzieżowa sieciówka. Lubię ten sklep, ze względu na dość niskie ceny. Już za $5 można dostać ciekawy top czy szorty. Minusem może być jedynie średnia jakość materiałów co niektórych ciuszków, ale to kwestia indywidualna - ja wybieram takie materiały w których dobrze się czuję czyli tylko bawełna lub len, żadnych poliestrów :)

3. Wet Seal - lubię ten sklep ze względu na duży wybór biżuterii sztucznej - szczególnie kolczyków. Przypomina mi się pewna sytuacja w Polsce, kiedy przeszłam przez trzy centra handlowe w poszukiwaniu kolczyków, które "zamiatają" ramiona i nigdzie nie mogłam takich znaleźć. W Wet Seal uginał się od nich stojak. Znalazłam tam kolczyki, które nie tylko sięgały do ramion, ale też do klatki piersiowej ;)

4. Marshalls - wielki outlet w którym znajdziecie nie tylko ubrania, ale też buty, kosmetyki, wyposażenie do łazienki, kuchni, pokoju dziennego, a więc wszelakie szkatułki, mydełka, perfumy, talerzyki, lustra, ramki do zdjęć, świeczki i wiele innych przedmiotów. Marshalls oferuje produkty znanych i dobrych marek jak np. Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Michael Kors czy Nine West. Ubrania jak i buty są posegregowane według rozmiaru, więc nie trzeba biegać od wieszaka do wieszaka/od półki do półki ;) Sklepy typu Marshalls są zazwyczaj dość duże, więc warto wybrać się tam na zakupy w wolny dzień ;) - mój zakup z tego sklepu? Okulary przeciwsłoneczne Calvin Klein ($19.99) widoczne na zdjęciu poniżej:



5. TJ MAXX - kolejny wielki outlet - opis ten sam jak przy Marshalls :)

2 comments:

  1. TJ Maxx i Forever 21 <3
    Jeszcze dorzucę Rue21 do listy :)
    zapraszam do mnie na relację z Chicago :)
    https://youtu.be/sUQhQaBDzgs

    ReplyDelete