Saturday, June 9, 2012

Pytanie

Mam takie pytanie... czy ktoś byłby zainteresowany postem o kosmetykach dostępnych w USA? Niedawno upłynniłam trochę kasy w drogerii na mazidła, które są godne uwagi ze względu na, w większości, naturlany skład, ale nie tylko. A jeśli tak to lepiej zrobić filmik czy posta z opisem i zdjęciami? Chodzi mi taki post po głowie już jakiś czas, ale nigdy nie miałam pomysłu jak się do niego zabrać, sama czytam inne recenzje kosmetyków lub oglądam je na Youtube'ie i niekiedy miałabym coś innego do powiedzenia na temat danego produktu. Tylko, że jak już się za coś zabiorę, to chciałabym to zrobić porządnie i wiedzieć, że ktoś to w ogóle chce czytać/oglądać. Proszę o komentarze poniżej ;)

20 comments:

  1. Ja bardzo chętnie poczytam o kosmetykach dostępnych w USA, filmik też może być :)

    ReplyDelete
  2. Ja też bardzo chętnie o tym poczytam, bo dalej jestem lekko oszołomiona jak chodzę tu na zakupy :)

    ReplyDelete
  3. Ja też bardzo chętnie poczytam, bo dalej jestem lekko oszołomiona i zagubiona jak chodzę tu na zakupy :)

    ReplyDelete
  4. Ja rówież byłabym zainteresowana takim postem :)) Już nie mogę się doczekać :P

    ReplyDelete
  5. Myślę że filmik byłby fajniejszy :)) Ale tak czy tak jestem zainteresowana :)

    ReplyDelete
  6. Chętnie bym sobie przeczytała o tym, bo prowadzę bloga kosmetycznego, a kosmetyki to takie moje maluśkie zainteresowanie :)

    ReplyDelete
  7. taaaaaak chcemy post z wieloma zdjeciami :)

    ReplyDelete
  8. o naturalnych bardzo chętnie i najlepiej post, bo nie zawsze chce się szukac słuchawek i oglądac filmik :D
    Pozdrowienia

    ReplyDelete
  9. Chętnie poczytam . :)

    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  10. Zdecydowanie czekam na posta o kosmetykach w wersji organic. Przydałoby się wszystkim owieczkom, które są zagubione w amerykańskich drogeriach. Pozdrawiam, Pyśka z forum USA:)

    ReplyDelete
  11. Jasne, że tak! Świetny pomysł. Post super, a wideo to już w ogóle na wypasie :) Sama wybieram się do stanów we wrześniu dlatego bardzo ciekawi mnie kwestia kosmetyków. W końcu będę tam rok, dwa albo jeżeli mi się uda to zostanę na stałe. :)

    ReplyDelete
  12. Jako facet jestem zdeydowanie PRZECIW.

    Jestem ZA na wpisy o jedzeniu (czytane po lunchu) i zdecia ladnych widoczkow!

    ReplyDelete
  13. Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak!!!

    ReplyDelete
  14. Po stokroć takkkkkkkkkkkkkkkk :)))

    ReplyDelete
  15. Okay, zapoznałam się ze wszystkimi komentarzami :) Spodziewajcie się więc posta next weekend :) Z tym filmikiem to zobacze, bo musze miec dobre swiatlo itp.

    ReplyDelete
  16. Ja tez jestem ZA, najchetniej post ze zdjeciami o kosmetykach organicznych albo naturalnych. O jedzeniu tez jak najbardziej. Nie jestem fanka filmow na blogach, przewaznie je omijam, bo nie zawsze jest czas, zeby caly filmik do konca obejzec albo nie zawsze mozna wystarczajaco glosno go posluchac (bo np dzieci spia albo rozrabiaja, albo maz nawija w nieskonczonosc).

    ReplyDelete