Tuesday, June 5, 2012

Done! :P

Okay, udało mi się doprowadzić bloga do tego jak wyglądał przed ulotnieniem się z niego wszystkich fotek (nie pytajcie co takiego zrobiłam, że się ulotniły - that would be a long story)

Wprowadziłam kilka poprawek do notek, dodałam zdjęcia, których wcześniej nie mieliście okazji oglądać (szczególnie tych z samotnej wyprawy do Bostonu)... A jak widzicie zdjęcia są głównym materiałem budującym ten blog.
Niedługo czeka mnie wyprawa do Washington D.C., robię więc z tej okazji mały research i planuję co zwiedzić, zobaczyć, z czym się zapoznać i co sfocić. Prawdopdobnie zatrzymam się tam na kilka dni.

19 comments:

  1. Ja tam widze ze jakies zdjecia tam sa, i nadal jestem glodny jak na nie patrze. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha ;) To nie ogladaj przed lunchem tylko w porze lunchu moze? ;) Ja zawsze przed jedzeniem ogladam program kulinarny zeby sobie narobic apetytu :D

      Delete
  2. Replies
    1. Taka mała wiocha niedaleko Baltimore

      Delete
  3. Czekam na nową porcję zdjęć :)

    ReplyDelete
  4. czekam niecierpliwie na fotki, bo wlasnie trafilam na Twojego bloga i czuje niedosyt!! :) pozdrawia polka mieszkajaca w atenach;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Witaj! Cały czas pracuję nad przywróceniem zdjęć. Trochę jeszcze zostało, ale prace trwają. Powinnam się z tym wyrobić do piątku ;)

      Delete
  5. Cieszę się, że Ci się udało, to sama przyjemność dla Nas. :)
    A gdzie pracujesz w USA? Wiem, że to dosyć niedyskretne pytanie.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem, że to zawsze interesujący temat ;) Napisze o tym kiedyś :)

      Delete
  6. no to czekamy na foteczki i niusy :P
    Magda

    ReplyDelete
  7. Dzięki za wizytę u mnie i skoro spodobała Ci się zabawa blogowa, to zapraszam Cię do udziału:)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za zaproszenie. Chętnie wezmę udział :D

      Delete
  8. Świetny blog, lubię do Ciebie zaglądać. A zdjęcia są fenomenalne! Gdzie nauczyłaś się tak fotografować? Pozdrawiam:) Pyska z forum usa:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miły komentarz :) Nigdzie nie uczyłam się fotografować, jestem samoukiem ;) Cieszę się, że zdjęcia się podobają :)

      Delete
  9. Czesc!! Ciesze, sie ze natknelam sie. na Twojego bloga bo bardzo mi sie spodobalo tutaj:) Ja jestem w Stanach juz 10 lat prawie i mieszkamy z mezem i dziecmi niedaleko Philadelphii:) Pozdrawiam Ciebie serdecznie:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Witam Cie bardzo serdecznie na moim blogu :) U mnie leci trzeci miesiąc i perspektywa przeprowadzki za jakies 4 czy 5 miesiecy. Jak sie czujesz w USA? :)

      Delete
  10. Wydawac by sie moglo, ze powinnac juz oswoic ta Ameryke przez tyle lat a ja wciaz zadaje sobie mase pytan !I Z jednej strony mamy tu ulozone zycie, dom i dzieci urodzily sie tez tutaj a z drugiej strony moje co by bylo gdyby! I nie wiem czy kazdy emigrant ma take rozterki czy tylko ja:)
    Ale czeka was przeprowadzka gdzies na terenie USA? Czy mode gdzies zupelnie w inna czesc swiata?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czeka nas przeprowadzka z Maryland do North Carolina, czyli wciąż będę w USA. W NC będziemy na pewno przez jakieś 3 lata. Potem przeniosą nas albo w inne miejsce w USA, albo do Europy, możliwa też jest Azja...

      Delete
    2. Ja na razie nie zadaję sobie żadnych pytań. Biorę życie takim jakie jest.

      Delete