Friday, August 3, 2012

Zrobię sobie krem :D - zamówienie z Polski

Przyszła do mnie paczka z Polski, miałam cichą nadzieję, że jest to paczka od rodziców (którą wysłali 28 czerwca i jeszcze nie doszła), ale nie. Okazało się, że przyszło (bardzo szybko) moje zamówienie ze strony www.zrobsobiekrem.pl. Tak, wysyłają do Stanów :) Paczka została wysłana 23 lipca, a dotarła do mnie 30 lipca, uważam więc, że jest to dobre tempo. Nic też nie zostało potłuczone lub zniszczone, a w paczce można było znaleźć szklane zlewki i bagietki. 



Co w paczce? Możecie uznać, że mam jakąś obsesję na swoim punkcie, ale szukałam czegoś, co pomoże mi na popękane naczynka i zapobiegnie pojawianiu się nowych. Tak, trochę jestem na tym punkcie przewrażliwiona. Walczę też z tłustą strefą T, rozszerzonymi porami i wypryskami tu i ówdzie szczególnie w okresie zbliżających się kobiecych dni. Pokierowana dobrymi opiniami o tym sklepie jak i jego produktach zamówiłam kilka ciekawych kosmetyków do pielęgnacji, a w tym zestaw do samodzielnego wykonania kremu.

Starałam się tak dobrać produkty, aby były one przeznaczone do walki z problemami mojej cery. Kosmetyki są naturalne, więc nie oszczędzałam :D

Pod zdjęciem daję link do poszczególnych produktów jeśli byłybyście zainteresowane poczytaniem co to i jak działa.

Ja zabieram się za zrobienie kremu :D


Zlewka większa

Zlewka mniejsza

Akcesoria - pomocne przy robieniu kremu

HYDROLAT RUMIANKOWY BUŁGARSKI - link

Zestaw do zrobienia DELIKATNEGO KREMU Z KWASAMI PHA - link

FRANCUSKA GLINKA CZERWONA - link

GLINKA BIAŁA "POLCELANOWA" - link

MIKRONIZOWANY TLENEK CYNKU - link

ORGANICZNE MASŁO KAKAOWE - link

ORGANICZNY OLEJ ARGANOWY - link

CYLINDER MIAROWY - link

KWAS HIALURONOWY 1% - link

MIESZADEŁKO - link

D-PANTENOL75% W - link

PEELING ZE SKAŁY WULKANICZNEJ - link

BAGIETKA - link

MACERAT Z NAGIETKA - link



Jestem przeszczęśliwa, że w końcu mam okazję pobawić się zlewkami, bagietkami itp., jak na praktycznej chemii, której brakowało mi w szkole.

Strona www.zrobsobiekrem.pl podaje też przepisy na maseczki, kremy, peelingi itp., więc zrobienie czegokolwiek jest dziecinnie proste. Wystarczy zaopatrzyć się w odpowiedni sprzęt, który również oferowany jest w tym sklepie.

Ile za tę przyjemność zapłaciłam? 199 zł (razem z kosztami przesyłki, które wyniosły 56 zł) Myślę, że nienajgorzej biorąc pod uwagę fakt, że przy następnym zakupie składników do robienia kremu, nie będę musiała zaopatrywać się w zlewki, strzykawki, pojemniki i inne przbory.

Planuję napisać za jakiś czas jak sprawdziły się owe kosmetyki. Jeśli wy zamawiałyście coś z tej strony i macie już wyrobioną opinię, to chętnie posłucham :)

8 comments:

  1. Daj koniecznie znac, jak Ci to wszystko wyszlo :)
    Ja zamowienie na tej stronie robilam raz (jak bylam w Polsce). Kupilam trzy rzeczy - spiruline z alg, sok z aloesu (ktory dodaje do maseczki algowej) i olejek arganowy (ktorego uzywam co jakis czas zamiast kremu).
    Do jakiegos konkretniejszego mieszania nie mam niestety nerwow hehe :D

    ReplyDelete
  2. łał.. poniżej 150zł za naprawdę konkretne zamówienie..nieźle! Aż się sama zapaliłam.. tylko, że znając siebie..coś mi wyślą., nawet jeśli się zbiorę do wymieszania do potem nie będę tego używała:P

    ReplyDelete
  3. Bardzo lubię ten sklep! Nigdy nie zamawiałam kremu czy serum, za to chętnie zamawiam sobie oleje, maseczki, hydrolaty (konieczność przy każdym zamówieniu- kocham je!) oraz peelingi. Jeszcze nie przeglądałam gruntownie zawartości całego sklepu, czego teraz żałuję, bo jak pokazałaś to mieszadełko, to aż mnie w sercu ukłuło, bo kilka dni temu przyszło do mnie zamówienie z tego sklepu, a takie mieszadełko przydałoby mi się. Ostatnio chciałam sobie zrobić frappe i okazało się, że nie mam w domu spieniacza:(. O ja głupia, szkoda, że o tym wcześniej nie wiedziałam. Fajny post!

    ReplyDelete
  4. koniecznie napisz jakas recenzje po zrobieniu tego kremu. Strasznie jeste ciekawa:) pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. uwielbiam maseczke z alg i czerwona glinke z tej strony :D pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. jestem bardzo ciekawa, co z tego wyszło i co najważniejsze czy jesteś zadowolona.
    pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  7. Nie wiedzialam, ze oni wysylaja do Polski. Ja ostatnio znalazlam amerykanski odpowiednik www.makingcosmetics.com no i teraz musze porownac ceny, z pewnoscia maja wieksze pojemnosci ( jak to w Ameryce ;)) Musze to dobrze sprawdzic, bo moze jednak bardziej bedzie mi sie oplacalo zamowic w Stanach, niestety ceny przesylek do Kansas City sa zatrwazajace :(
    Nie moge sie doczekac postu/relacji jak Ci to mieszanie wychodzi :) Powodzenia!

    ReplyDelete