Sunday, September 16, 2012

Mini podsumowanie w formie filmiku

Tak to jest z moją weną twórczą, że czasem nie porafię nic sensownego napisać i kasuję post, następnie zauważam, że wena przerzuca mi się to na zdjęcia, to na filmik i akurat tym ostatnim Was dzisiaj uraczę, bo nie mam nastroju do pisania - jest niedziela, a wiecie jak kiepsko ją znoszę.

Mogę jedynie zapowiedzieć Wam o czym będą następne posty. Na pewno pojawi się wątek zakupowy, modowy, wycieczkowy oraz odpowiedź dlaczego do ewaluacji swoich dokumentów z uniwersytetu w Polsce wybrałam organizację IERF, a nie popularny WES. Chcę tylko poczekać do wtorku, aż dostanę spowrotem wszystkie swoje dokumenty plus ich ewaluacje, aby moja opinia na temat tej organizacji była jak najbardziej rzetelna. Póki co nie miałam z nimi żadnych problemów (odpukać).

Wracając do podsumowania - opis tego, co znajdziecie na filmiku znajduje się pod filmikiem na kanale YouTube - KLIK
Żeby oglądać filmik w jakości HD, trzeba kliknąć na taki mały kołowrotek (?) u dołu filmiku, tak jak jest to zobrazowane tutaj: KLIK

8 comments:

  1. bardzo fajny filmik, tylko szkoda ze jakosc obrazu tak kiepska :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ustaw na jakość HD tym takim kołowrotkiem u dołu filmiku :)

      Delete
  2. Mój mąż mieszkał w Bostonie swego czasu i ciągle mi mówi że bardzo mu się podobał :) Filmik bardzo ładny, muzyka tym bardziej porywa moje serce, ale niestety się popłakałam, bo mąż niedługo wyjeżdża (w moje urodziny :( ) i nawet nie wiem kiedy się zobaczymy :( Ale cieszę się, że wraca do sowjego pięknego kraju i dzięki Twojemu filmikowi jeszcze trochę mi bliższego.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej kochana, doskonale Cię rozumiem, w marcu tego roku przerabialam to samo, ale jak widzisz szybko wszystko wrocilo do normy i szybko bylam z mezem. U Cieie tez wszystko sie ulozy, glowa do góry slonce :* :)

      Delete
  3. Uroczy filmik, jakość naprawdę niezła jak na kompaktowy aparat, podziwiam wytrwałość i cierpliwość, bo podejrzewam, że dużo czasu Ci to zajęło (bo tak fajnie zrobiony);-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :D No trochę się nafrustrowałam podczas robienia tego filmiku, bo windows movie maker czasami pokazywal mi, ze tego czy tamtego kawalka nie moze wyswietlic, bo cos tam ... robilam wiec ten filmik dwa dni. O dziwo na drugi dzien nic takiego sie juz nie dzialo, co dzialo sie dnia poprzedniego :D i jakos go dokonczylam. Moglabym dolozyc jakichs poprawek, ale stwierdzilam, ze zostawie tak jak jest, bo perfekcyjnie nigdy nie bedzie. Ale fajnie, ze sie podoba, bardzo mnie to cieszy :D

      Delete
  4. Witaj. Trafiłam na Twojego bloga i stwierdzam, po przeczytaniu całości że zostaje na dłużej jako ten podglądacz :) . Przypadły mi do gustu zarówno zdjęcia jak i filmiki.
    Gratuluje odwagi podążania za marzeniami i miłością. Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zostań :D Będzie mi bardzo miło :D Dziekuję! :)

      Delete