Sunday, May 12, 2013

Kto inny będzie mówił nam jak jest? :)

Nie wiem czy znacie kanał Pana Mariusza Maxa Kolonko, ale jeśli jakimś cudem nie znaleźliście jego filmików na YouTube'ie to właśnie podtykam je Wam pod sam nos :) 

Zwróciłam uwagę na materiał informujący o tym, że od kwietnia 2013 roku będzie można zabrać nóż na pokład samolotu. Od temtego momentu słucham uważnie każdego nowego materiału.

Myślę, że kanał ten dotyka tematyki, która mnie, jako nowoprzybyłą imigrantkę bardzo interesuje, ale nie jest to materiał stricte dla osób powiązanych z USA. Każdy będzie mógł znaleźć na kanale Pana Kolonko coś, co go zainteresuje a może i zachęci do włączenia się do dyskusji w komentarzach.

Mariusz Max Kolonko mówi jak jest:








Posłuchacie o tym jak jest?

Ja tymczasem musze napisać małe usprawiedliwienie... Zaczęła się moja szkoła i żeby niczego nie zapeszyć, to dopiero za kilka miesięcy Wam o niej opowiem.

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję, że ze mną jesteście! :)

12 comments:

  1. Też bardzo lubię ten kanał :) Każdy filmik oglądam z dużym zainteresowaniem! Można się z p. Maxem zgadzać lub nie, ale jego wypowiedzi na pewno dają dużo do myślenia...

    ps. Trzymam kciuki za szkołę!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zwykle sie z nim zgadzam ;)

      Dzieki za wsparcie kciukowe, przyda sie:D

      Delete
  2. Nie moge sie z tym facetem nie zgodzic, dzieki za podopowiedz, zaraz subskrybuje jego wideo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tez nie moge sie z nim nie zgodzic w wiekoszsci przypadkow :D

      Delete
  3. Powodzenia na uczelni:)U mnie semestr sie wlasnie skonczyl:)Czekam na Twoja relacje z niecierpliwoscia:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki :D u mnie wlasnie sie zaczyna, a ja zaczynam od przedmiotow general w tym pisanie 101 przed ktorym sie trzese, gdyz mialam nieprzyjemne doswiadczenia w PL :( ale mam nadzieje, ze dam rade i nkt mojego eseju nie oceni na F tylko dlatego, ze np. sie nie spodobal temat na ktorym sie sfokusowalam.

      Delete
    2. Powodzenia:)Ja biore matme w letnim semestrze,zaczynam za tydzien.Nie martw sie,napewno Cie zle nie ocenia poniewaz wybralas temat ktory sie nie spodobal.Co moge poradzic- tu lubia tematy zwiazane z diversity.Ja duzo eseji pisalam na temat roznic kulturowych i o Polsce-kazdy byl zachwycony i mialam dobre stopnie:)
      Ile kredytow bierzesz?

      Delete
    3. Ja niestety o Polsce nie napisze, bo moj pierwszy esej dotyczy typowo USA - tak wynika z polecenia.

      Biore 11 kredytow teraz. Jak z tym sobie jakos poradze to na nastepny semestr wezme wiecej.

      Delete
    4. Rozumiem:)
      11 kredytow to calkiem sporo-powodzenia:)

      Delete
    5. Dziekuje :D Ja Ci zycze powodzenia z matmą. Mnie tez ona czeka i tez jest niestety moją zmorą ;)Z resztą opowiadalam na forum :D

      Delete
    6. Dzieki:)
      Matme przelozylam na semestr jesienny.Po 2 dniach zajec w semestrze letnim( gdzie w jeden dzien przerabialismy material trwajacy tydzien) stwierdzilam ze to za szybki tryb dla mnie.
      Powodzenia z matma i dla Ciebie:)

      Delete
  4. Kanał ciekawy :) Można się sporo dowiedzieć choć faktycznie nie każdemu spodoba się styl wypowiedzi.
    Pozdrawiam Paweł
    http://twojwybortwojaprzyszlosc.blogspot.com/

    ReplyDelete