Sunday, October 6, 2013

Mała rzecz, a cieszy - lunchbox :)

Od jakiegoś już czasu zaczęłam rozglądać się za lunchboxem, czyli takim... pudełkiem na drugie śniadanie / lunch. Kiedy wchodziłam do marketów często oglądałam różne takie pudełka, ale minęło jakieś pół roku poszukiwań i żadne mnie specjalnie nie zachwyciło. Aż pewngo razu zawitałam do TJ Maxxa i kiedy zapuściłam się w dział z przyborami kuchennymi znalazłam śliczny lunchbox w atrakcyjnej cenie! Chciałabym go Wam pokazać, gdyż może niektórym z Was, mieszkającym w USA, też się spodoba. Nie wiem czy ten lunchbox jest dostępny w każdym TJ Maxxie, ale nie zaszkodzi zajrzeć. U mnie wciąż są dostępne! :)


Ten lunchbox to świetna wersja dla osób, które oszczędzają przestrzeń w domu, gdyż do przechowania możemy go po prostu złożyć dociskając jego silikonowe pojemniki do blatu stołu. 


Tak wygląda po złożeniu (patrz na zdjęcie powyżej), a tak po rozłożeniu (patrz na zdjęcie poniżej).


Ponadto lunchbox ma też widelczyko-łyżeczkę, która jest przyczepiona do wieczka i zabezpieczona przed zabrudzeniem.



Silikonową część lunchboxa możemy myć w zmywarce a także włożyć do mikrofalówki jeśli chcemy odgrzać w nim jedzenie.

Kiedy przyniosłam swoje pudełko sniadaniowe do domu, zrobiłam mu test by sprawdzić czy jest szczelne. Nalałam w każdą komorę wody, zakryłam całość pokrywą i zaczęłam potrząsać by sprawdzić czy będzie się mocno z niego wylewać. Nie, nie zamierzam nosić w tym zupy - za duże ryzyko, ale ku mojemu zaskoczeniu zaledwie dwie kropelki wody spadły na podłogę, więc mogę powiedzieć, że test zdało:)

Tak wygląda po zdarciu naklejki - schodzi bardzo łatwo!

Bardzo podoba mi się pomysł lunchboxów gdyż możemy w nie włożyć różne zdrowe jedzenie, którego normalnie w domu może byśmy aż tak często nie jedli, za to kiedy zgłodniejemy w pracy czy w szkole i zobaczymy pięknie pokrojone w paski papryczki, mini-pomidorki, jabłko, szpinak czy gotowaną rybę lub jajko, to zjemy wszystko ze smakiem, gdyż nie będziemy mieli  innego wyboru ;).

Chyba znalazłam swój lunchbox idealny :)

A wy co myślicie o lunchboxach? Macie swój własny? Jeśli tak to co do niego wkładacie? Jestem strasznie ciekawa :)

20 comments:

  1. Mam kilka pojemnikow w stylu lunchbox. W tym jedem skladany podobny do twojego tez z lyzka ale jednokomorowy. NA bardziej plynne mam bento okragle i hermetyczne (przesliczne). No i na dluzsze podroze mam lunch box, w sklad ktorego wchodzi nawet mala piersioweczka na wode czy sok :))
    Moze kiedys wyciagne je wszystkie obfotografuje i pokaze u siebie, bo to istotny temat. Raz mialam byle jakie pudelko i wszystko mi sie w torbie pobrudzilo... A gdy nic nie wezme ze soba, to zawsze konczy sie to kupnem jakiegos smieciowego jedzenia na miescie...
    Pozdrawiam i zycze milego dnia
    Nika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otoz to Nika, kiedy nie vralam np. sniadania do szkoly, to moim sniadaniem stawala sie jakas smieciowa zapiekanka czy inna gumowa buła z mnostwem swinstwa. Z braku laku czlowiek zje cos nawet czego nie lubi.

      Koniecznie zrob zdjecia, ja chetnie wpadne i obejrze :D Fajnie by bylo gdybys napisala lub zrobila zdjecia co do nich pakujesz :) szukam inspiracji :)

      Rowniez pozdrawiam i zycze udanego dnia :)

      Delete
    2. Dobrze, postaram sie przez najblizszych kilka tygodni fotografowac moje lunchbox'y w te dni gdy je przygotowuje (czasem jem na stolowce). Tak wiec za jakis miesiac - poltora powinnam miec material na wpis :))

      Delete
  2. Świetny lunchbox! Jeszcze takich nie widziałam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tez pierwszy raz sie z takim zetknelam wiec juz go z rak nie wypuscilam :D

      Delete
  3. Ładny i funkcjonalny. Nie mam żadnego lunchboxa, a czasami by się przydał, może wpadnę do TKMaxxa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje :D daj znac kiedy cos upolujesz :) Pozdrawiam! :)

      Delete
  4. Ja korzystam z tego "wynalazku" ;) ale w bardzo podstawowej wersji czyli bez przegródek.
    Takie pudełko jak na zdjęciach powyżej być może uda mi się niedługo upolować na co bardzo liczę bo to sama wygoda ;)
    Pozdrawiam Paweł Zieliński

    www.twojwybortwojaprzyszlosc.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale tez przyjmenosc z patrzenia na nie :D - te intensywne kolory :) byly tez inne of course

      Delete
  5. milosc od pierwszego wejrzenia *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. to wlasnie poczulam w sklepie :D a weszlam do dzialu kuchennego po zupelnie cos innego - wyciskarke do cytryny i o niej zapomnialam :D

      Delete
  6. Ciekawie ;) Ja niekiedy przygotowuje lunch dla chłopców, ale przewaznie robi to mama i też maja ciekawe pojemniczki :) Jak dla dzieci bardzo wygodne i nie narobia bałaganu w torbie ;)

    ReplyDelete
  7. Przydałoby mi się coś takiego :)

    ReplyDelete
  8. Inspiracji poszukaj np na Instagramie pod hasłem #bento, pozdrawiam A.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :D Właśnie popatrzyłam i wow, fun food! :) m.in. miś pod kołderką jest swietny :)

      Delete
  9. Świetny ten lunch box! <3
    Info dla Polaków :D Można kupić na allegro za 49zł. Świetna sprawa! Chyba zainwestuje, chociaż mają przebitkę, ale to bardzo praktyczna rzecz. Szczególnie, że jest z silikonu, z miejscem na łyżkowidelec no i ma idealne przegródki np. duża na główny posiłek (ryba, grillowana pierś) a te dwa mniejsze na przekąski lub dodatek do dania głownego (papryka, jakiś dip własnoręcznie robiony, owoce itd). Extra :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teraz właśnie sprawdziłam, że na Amazon.com ten lunchbox kosztuje ok. $20, wiec na polskim Allegro jesli faktycznie znalazlas ten sam to jest nawet taniej. :)

      Delete
  10. Można go kupić w DUCE . Ja kupiłam dokładnie taki sam ale cały zielony . Wygląda super ale kosztuje 70 zł . I dla osób które spożywają jedzenie suche to nie opłaca się kupować ;)

    ReplyDelete