Friday, December 6, 2013

Jak miło spędzić przedświąteczny czas? Kreatywnie ;)

Kiedy zwierzaki w Twoim domu za bardzo interesują się choinką...

 
 Kiedy Twój kot zaczyna obgryzać igliwie ze sztucznego drzewka


Kiedy w każdym sklepie zaczynają grać Jingle Bells...


A opakowania napojów w Walmarcie zaczynają przypominać Świętego Brodatego

To znak, że czas rozejrzeć się dookoła siebie i spróbować stworzyć coś z niczego by dorzucić swoje 3 grosze do tego przedświątecznego klimatu ;)

Mi udało się zrobić wieniec na okno lub drzwi:



Czego potrzebujecie?

1. Kilku witek, które można wyginać we wszstkie strony i z których można zrobić taki niby wieniec-kółko. U mnie takich brak, dlatego ja zakupiłam swoje w Dollar Tree Store za całego $1. Taka baza do wieńca wygląda mniej więcej tak: KLIK
Moja baza była dużo cieńsza i krzywa, ale wszystko wyrównałam podczas przyklejania ozdób, więc nie widać krzywizny :)

2. Stare lub nowe potpourri (moje jest z zeszłego roku - troche dałam do stroika ze świeczką, a resztę wykorzystałam do wieńca), czyli ten ozdobny susz.

3. Pistolet na klej silikonowy i silikonowe pałeczki kleju do niego. 

4. Jakąś podkładkę żeby nie okleić stołu czy też podłogi - ja użyłam sporego kawałka kartonu. 

5. Troszkę czasu ;) Max. 1 h. ;)

Susz przyklejamy jak tylko mamy ochotę do naszej bazy wieńcowej ;)

Do dzieła! 

(jeśli ktoś ma ochotę wykonać to chętnie zobaczę, więc podsyłajcie linki w komentarzach) :D

30 comments:

  1. hahaha :D rozwalił mnie ten Święty Mikołaj z puszek :D
    No i oficjalnie rozpoczynam sezon piosenek świątecznych od ... Sinatry :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. W jakimś innym sklepie widziałam, że ułożyli choinkę. Musze tez tam fotę cyknąc, tylko sobie przypomnę gdzie to było :)

      Delete
  2. Wieniec przepiękny, ja niestety ma 2 lewe ręce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję i jednak zachęcam do spróbowania. To łatwe! :)

      Delete
  3. U nas wczoraj pojawił się wieniec na drzwi :) Też wykonany własnoręcznie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O! Masz może jakieś zdjęcie? Lubię podpatrywać co mają inni :D

      Delete
    2. http://uaniani.blogspot.co.uk/2013/12/d-jak-dekoracje.html

      Delete
    3. Piękny wieniec! w dodoatku ze skarbów, ktore mozna znalezc podczas spaceru! :) Dziekuje za podzielenie sie inspiracją :)

      Delete
  4. Kociaki już tak mają, że lubią błyskotki, a jak raz ruszy łapką bombkę na choince to już po niej (po bombce znaczy się) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jedna bombke znalazlam w lozku ;) kot przyniosl :D

      Delete
  5. Świetny ten stroik :) Mikołaj mnie rozwalił :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje :D

      w innym sklepie widzialam tak ulozona choinke :D

      Delete
  6. Podoba mi się wieniec :) A przedświąteczny szał widać już również w Polsce. Mikołaje, choinki, póki co trochę mało jeszcze muzyki, ale zapewne niedługo to się zmieni.
    Pozdrawiam Paweł Zieliński

    ReplyDelete
    Replies
    1. szkoda, muzyka daje fajny klimat. Nawet jesli siedzisz w sklepie w sekcji z narzedziami, to i tak slyszysz jingle bells :D i nie jestes w stanie zapomniec ze ida swieta :D

      Delete
  7. Krzywizny nie widać, wieniec wyszedł pięknie:)
    Ha Mikołaj z puszek dobry:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje :D wlasnie staralam sie tak poprzyklejac te ozdoby, zeby zakamuflowac to, ze baza jest krzywa ;) ciesze sie, ze mi wyszlo ;)

      Delete
  8. Mikołaj z puszek superancki. Jak znam siebie, nawet bym go nie zauwazyla wchodzac do sklepu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja go nie widzialam wlasnie :D dopiero z daleka zauwazylam, ze cos tam z tych puszek jest ulozone :D

      Delete
  9. Piękny świąteczny wieniec!

    ReplyDelete
  10. Piękny wieniec :) Ja mam glue gun ale jeszcze nie miałam okazji użyć. Jednak Pinterest dostarcza mi masy pomysłów ;-)))
    A Twój kot jest świetny - moje nigdy nie były zaintersowane choinkami (firankami, i owszem ;-)). Teraz Fluffy (maltańczyk) uwielbia jeść kości pod choinką, na tree skirt ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja glue gun uzywam co chwile do czegos. Zwykle jak chce stwoerzyc cos z niczego :D

      Moja kicia jest ciegle zainteresowana. A kiedy mowie do niej zeby przestala wchodzic na drzewo to ona sie bardziej nakreca i wyzej wchodzi.

      Delete
  11. Piękna ozdoba świąteczna. Czy Twój mąż brał udział w akcji żołnierzy ,, zrzut zabawek" ? :)
    Pozdrawiam,

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :D

      Nie, ja i moj mąż w tym czasie przygotowywaliśmy z dowódcą i jego żoną salę na impreze gwiazdkową dla dzieci, ktorych rodzice zgineli sluzac w armii.

      Delete
    2. Czyli rozumiem ze to u Was bylo organizowane ,,zrzut zabawek,, ? :)

      Delete
  12. choinkaz kotka :D !

    dodaje do obserwowanych ^^

    ReplyDelete
  13. A ja chciałam BARDZO podziekowac za kartke ! Dzisiaj znalazlam w poczcie. Dzieciakom najbardziej podobal sie naklejony "sparkly" renifer i choinka. Dzieki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ma za co :D Ciesze sie ze doszla i to dosc szybko, bo wysylalam w srode, czyli dwa dni temu :D

      Delete
    2. Mnie samej by sie podobaly te naklejki (pewnie dlatego, ze ja taki duzy dzieciak jeszcze jestem :D)

      Delete