Wednesday, April 16, 2014

Instagram

Pokombinowałam z Instagramem i zrobiłam próbne zdjęcie najlepszej modelki w moim domu ;) Zobaczcie czy wszystko działa sprawnie, bo przyznam, że jestem w tej materii laikiem. W prawym górnym rogu bloga będą się wyświetlać zdjęcia. Możecie mnie też znaleźć pod nickiem LadyDelilah89. Chciałam prościej, ale wszystkie inne nicki, które wpisywałam były niestety zajęte. No cóż :) Mam jednak nadzieję, że w ten sposób będziemy częściej w kontacie.

Miłego! :)

P.S. Oczywiście tematyka na Instagramie będzie podobna do tej na blogu. Postaram się przemycić tam ciekawostki z USA, troche interesujących (oby) faktów przydatnych w życiu codziennym i ciut życia prywatnego ;)

9 comments:

  1. wszystko działa! Super sprawa, już nie mogę się doczekać kolejnych zdjęć!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje :) bede cos dodawac regularnie :)

      Delete
  2. działa! ja to @adkast pozdrowienia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yay :D dziekuje za following :D pozdrawiam rowniez!

      Delete
  3. Kochana, chciałabym z Tobą porozmawiać na temat Ameryki, prywatnie, bo wybieram się tam i szukam kogoś kto mógłby mi więcej opowiedzieć, ' życia codziennego'. Odezwij się na e-mail : tinka_22@tlen.pl z tematem 'ameryka' ;) Czekam i obserwuję!:)

    ReplyDelete
  4. Kolejna Polka w USA:) Ja swoja przygode zaczelam w pazdzierniku
    Moj blog www.milvine.com

    ReplyDelete