Thursday, January 29, 2015

Maluchem dookoła USA 2015

Dowiedziałam się o tym jakże interesującym projekcie dość niedawno. Postanowiłam zatem zgłębić temat i tak oto trafiłam na stronę Polak Potrafi. O co chodzi? Pewien inżynier górnictwa wraz ze swą, jak mniemam, partnerką pragną przejechać Stany Zjednoczone Fiatem 126p, czyli tzw. maluchem :) W grę wchodzi też wypad do Meksyku i Kanady.

Przez chwilę zastanawiałam się jak to wyjdzie, czy człowiek porywa się z motyką na Słońce czy może jest to jak najbardziej realny plan? Czy maluszek wytrzyma te dystanse jak i upały w południowych stanach? Nie wiem i nie dowiem się jeśli nie będę bacznie śledziła poczynań tych dwojga jakże pozytywnie zakręconych zajawkowiczów :) Projekt można wesprzeć finansowo nawet symboliczną złotóweczką, więc jeśli chcecie przyczynić się do spełnienia marzeń tych dwojga zajrzyjcie na Polak Potrafi po więcej szczegółów.

Sami zainteresowani nie wiedzą, że zdecydowałam się podzielić tą inicjatywą z moimi czytelnikami, ale jeśli dotrzecie do mojego bloga drodzy Kamilu i Natalio, to wiedzcie, że kiedy przejeżdżając przez Północną Karolinę będziecie się przypadkiem kręcić w okolicach Fayetteville, to macie moje zaproszenie na kawę i ciacho :D

Źródło: Maluchem dookoła USA 2015

10 comments:

  1. Słyszałam już o tym ;) Inicjatywa naprawdę fajna, choć ja osobiście wolałabym sama uzbierać na podróż marzeń, wtedy moja satysfakcja byłaby zdecydowanie większa. Niemniej jednak życzę powodzenia Kamilowi i Natalii :D

    ReplyDelete
  2. Ha :) bardzo ciekawy projekt. A porywanie się z motyką na słońce to czasami jedyny sposób by osiągnąć coś wielkiego ;)

    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  3. Wiedza, wiedzą! :D Zobacz na ich stronce w dziale "Media o nas" :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. WOW :D Nie spodziewałam się, że tak szybko dotrzecie na blog :D

      Dajcie koniecznie znać kiedy będziecie w moich okolicach w NC! :D

      Delete
    2. Wyruszamy w połowie maja. Odezwiemy się z pewnością ! :)

      Delete
    3. mogłabym poprosić o jakiegoś maila? Prześlę Wam nr telefonu :)

      Delete
  4. Bardzo fajny pomysł z ta wycieczką maluchem dookoła USA. Martwi mnie jedynie problem ubezpieczenia - bez niego policja może narobić sporych kłopotów.

    ReplyDelete
  5. I ja zapraszam do Poughkeepsie!!! i na sarakeruz.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  6. super blog! zapraszam do siebie, dopiero rozkręcam swój "biznes" ;) hihi
    www.mariah97.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Szalony pomysł! podoba mi się :D

    ReplyDelete